چهار "A" درمان مرحله 4 کلیه در چین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "A" درمان مرحله 4 کلیه در چین

امروز بیشتر و بیشتر بیماران با سود بیماری کلیه از درمان های چینی. برای کسانی که به مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در حال تلاش تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، درمان چین است که به ارمغان می آورد امید تازه. مطالب زیر چهار "یک" درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در چین، و ما معتقدیم که می توانیم کمک کند.

اولین مربوط به یک بطری دارو ثبت اختراع چینی. ما مای کانگ ترکیب (MKM) تماس بگیرید. سه نوع از توابع است که در حال حمایت از چی، تقویت گردش خون و وثیقه لایروبی. ترکیب کانگ بنابراین، مای نظر گرفته شده است داروی انتخابی برای اولین بار سم راکد.

دوم مربوط به یک داروی خوراکی چینی. مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نشان می دهد نوشیدن طب چینی های دهان هر روز به حذف سم کدورت حالت سکون سم سم و راکد. این دارو به صورت خوراکی چینی بین بیماران مختلف، شرایط مختلف و مراحل مختلف درمان متفاوت است.

سوم، اشاره به دوز خارجی از طب چینی. ما می توانیم طب میکرو چینی Osmotherapy تماس بگیرید. بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت را به دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران قرار می گیرد. این دستگاه کمک می کند تا به روش اسمز مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را وادار به بازی نقش، از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه ها آسیب دیده و کلیه ارائه تغذیه. بنابراین، آن را درمان خوب است و برای کمک به بهبود سطح GFR و عملکرد کلیه است. همچنین درست مثل ماساژ چینی، بسیار راحت است.

چهارمین اشاره به حمام حوضه پا پزشکی. مرحله 4 بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه می شود که این درمان قبل از رفتن به رختخواب. ممکن است بیماران که ترویج گردش خون کمک کند.

این چهار "یک" درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در چین در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی با امن و بیشتر و بیشتر محبوب است. اگر شما نیز علاقه مند به او هستند و می خواهند بدانند که بیشتر، لطفا به ما اطلاع دهید، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: